1.
A vevők elégedettsége: A service excellence számunkra a vevői elvárások mindenkori teljesítését és lehetőség szerint azok túlszárnyalását jelenti.
2.
Hosszútávú orientáció: Folyamatosan invesztálunk dolgozóink szaktudásába, innovatív termékeink minőségébe és a megbízható, lehető leggyorsabb szállítás megvalósításába.
3.
Stratégiai irányultság: Üzleti modellünk egyszerű, fókuszált és vevőorientált: A legjobb szolgáltatás, a legjobb termék és a jövedelmezőség biztosítása.
4.
A különbözőség ismérve: Konkurenseinktől az különböztet meg minket, hogy mi az egyéni tanácsadásból, az innovatív tervezésű nyomtató szerszámokból, a gyártásban megvalósított precízióból és a pontos szállításból összeadódó, páratlan kombinációt kínáljuk.
5.
Kommunikáció: Jobbak akarunk lenni. A sikeres együttműködés kulcsa a nyílt és konstruktív kommunikáció, mind belső, mind pedig külső viszonylatban.